Рекомендації учням


ДПА 2015 

      Як передбачено статтею 34 Закону України «Про загальну середню освіту», навчальний рік закінчується проведенням державної підсумкової атестації випускників початкової (12-21 травня), основної (1-8 червня) і старшої (22-28 травня) школи.

      У 2014/2015 навчальному році передбачається проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової школи у вигляді підсумкових контрольних робіт з трьох предметів: читання, української мови та математики.

      Державну підсумкову атестацію для учнів основної та старшої школи передбачається провести у письмовій формі з трьох предметів: української мови, математики або історії та з предмета за вибором учнів (11 клас) чи школи (9 клас) за завданнями, розробленими загальноосвітніми навчальними закладами.

     Вручення документів про освіту рекомендується провести для випускників 9-х класів 10-11 червня, 11-х класів – 30-31 травня.

**********************************************************************************
 

РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧНЯМ З ПІДГОТОВКИ
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
  • Активно працювати на уроці: уважно слухати та відповідати на запитання.
  • Якщо щось незрозуміло, не соромитися запитувати.
  • Уважно й докладно записувати завдання з кожного предмета.
  • Учитися користуватися довідниками та словниками, щоб уміти з’ясовувати значення незнайомих слів і висловів.
  • Навчитися знаходити необхідну інформацію з допомогою комп’ютера.
  • Складний матеріал уроку треба повторити того ж дня, щоб відразу закріпити його та запам’ятати.
  • Виконуючи домашнє завдання, слід не лише думати, що треба зробити, а ще й з’ясовувати, з допомогою яких засобів і прийомів цього можна досягти.
  • Не соромитися звертатися по допомогу до дорослого й однокласників.
  • Перед виконанням домашньої роботи слід переконатися в тому, що в щоденнику записані всі завдання.
  • Треба визначити послідовність виконання завдань і час, потрібний для виконання кожного з них.
  • На письмовому столі має лежати тільки все необхідне для виконання одного завдання, після чого зі столу прибираються вже використані матеріали та готується навчальне приладдя, необхідне для виконання наступного завдання.
  • У процесі підготовки домашнього завдання слід робити перерви.
  • Вивчаючи заданий матеріал, треба спочатку його зрозуміти, а вже потім запам’ятовувати.
  • Перед виконанням письмової роботи необхідно вивчити всі правила, які можуть стати у нагоді.
  • Читаючи підручник, треба ставити собі запитання за текстом.
  • Дізнаючись про нові поняття і явища, треба пов’язувати їх за змістом із уже відомими.
  • Велике завдання необхідно розділяти на частини й працювати над кожною з них окремо.
  • Готуватися до творів і доповідей треба заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження, а не залишати таку відповідальну роботу на останній день.
  • Необхідно вміти користуватися картами й схемами та використовувати їх під час підготовки усних уроків.
  • Треба складати план усної відповіді й перевіряти себе за ним.

Немає коментарів:

Дописати коментар